przygotowywanie podstawowych raportów i zestawień na potrzeby działu oraz przełożonego,
wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu CRM,
uzupełnianie oraz aktualizację rejestrów umów,
weryfikację poprawności składanych przez Klientów dokumentów,
bieżące wsparcie działu w realizowanych zadaniach.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
potrafisz i lubisz przygotowywać raporty z prowadzonych działań,
znasz pakiet MS Office (szczególnie MS Excel) na bardzo dobrym poziomie,
bardzo dobrze organizujesz własną pracę, jesteś dokładny i sumienny,
z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
nie boisz się powtarzalnych czynności,
lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania,
jesteś wielozadaniowy, a presja czasu motywuje Cię do jeszcze lepszego działania! :)
Co oferujemy?
Pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),