Asystent zespołu ds. utrzymania Klienta


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • przygotowywanie podstawowych raportów i zestawień na potrzeby działu oraz przełożonego,
  • wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu CRM,
  • uzupełnianie oraz aktualizację rejestrów umów,
  • weryfikację poprawności składanych przez Klientów dokumentów,
  • bieżące wsparcie działu w realizowanych zadaniach.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • potrafisz i lubisz przygotowywać raporty z prowadzonych działań,
  • znasz pakiet MS Office (szczególnie MS Excel) na bardzo dobrym poziomie,
  • bardzo dobrze organizujesz własną pracę, jesteś dokładny i sumienny,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
  • nie boisz się powtarzalnych czynności,
  • lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania,
  • jesteś wielozadaniowy, a presja czasu motywuje Cię do jeszcze lepszego działania! :)

Co oferujemy?

  • Pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.