Brand Manager


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie pracą zespołu Brand Marketingu oraz zespołami współpracującymi – wyznaczanie celów oraz weryfikacja wykonanych planów
  • tworzenie strategii marketingowej (w tym strategii komunikacji firmy),
  • analizę kluczowych wskaźników efektywności prowadzonych działań,
  • bieżącą analizę trendów, nowych narzędzi z obszaru e-marketingu oraz rekomendowanie nowych innowacji,
  • współpracę z działem handlowym przy realizacji projektów na styku marketingu i sprzedaży, w tym współtworzenie oferty handlowej,
  • współpracę z działem HR przy realizacji projektów z zakresu Employer Brandingu,
  • zarządzanie projektami działowymi/międzydziałowymi – współpraca z managerami innych działów,
  • wsparcie rozwoju strony internetowej GTP,
  • działania PRowe,
  • współpracę z zewnętrznymi dostawcami (drukarnie, agencje).

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • pracowałeś min. 2 lata na stanowisku kierowniczym i kilka lat w dziale marketingu,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • posiadasz doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów marketingowych oraz PRowych,
  • masz doświadczenie w tworzeniu materiałów marketingowych – ofert, stron www/landingów, akcji promocyjnych,
  • jesteś komunikatywny i posiadasz umiejętności analityczne,
  • lubisz wychodzić z inicjatywą i dobrze odnajdujesz się w dynamicznym otoczeniu,
  • cenisz sobie w pracy samodzielność w działaniu oraz wysoką odpowiedzialność,
  • znasz narzędzia Google (Analytics, Google Ads) w zakresie umożliwiającym skuteczne zarządzanie projektami,
  • swobodnie odnajdujesz się w mediach społecznościowych (w tym Facebook Ads),
  • znasz język angielski na poziomie co najmniej B2/C1 – swobodna komunikacja (mowa/pismo).

Co oferujemy?

  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.