opracowanie strategii rozwoju infrastruktury zapleczowej,
koordynowanie projektów związanych z budową, utrzymaniem i optymalizacją zaplecza SEO i procesów link-buildingu,
optymalizację i automatyzację procesów powiązanych z link-buildingiem,
wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych w zakresie infrastruktury SEO,
wsparcie w bieżących zadaniach i projektach rozwojowych.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
posiadasz praktyczne doświadczenie w dziedzinie SEO (praca w agencji interaktywnej lub pokrewnej),
znasz zagadnienia związane z link-buildingiem w oparciu o różne źródła i mechanizmy,
posiadasz praktyczną znajomość popularnych systemów CMS (np. Wordpress),
zagadnienia dotyczące domen i hostingów nie mają przed Tobą tajemnic,
od strony praktycznej znasz narzędzia analityczne typu Ahrefs, Majestic SEO lub pokrewne oraz Google Search Console, Google Analytics, Senuto/Semstorm
posiadasz umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
z łatwością przychodzi Tobie koordynowanie kilku projektów/zadań równocześnie,
posiadasz łatwość w optymalizacji procesów,
lubisz wychodzić z inicjatywą i mocno stawiasz na swój rozwój,
lubisz pracować w zespole i cenisz sobie dynamiczne otoczenie.
Co oferujemy?
pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
możliwość udziału w dużych, ogólnogrupowych projektach,
wsparcie specjalistów z Działu Badań i Rozwoju,
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),