prowadzenie kampanii w celu pozyskania partnerów zagranicznych,
szukanie oraz testowanie nowych dostawców na zakup leadów,
inicjowanie działań, które zwiększą efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii,
wykreowanie i wprowadzenie nowego kanału do efektywnego pozyskiwania leadów,
analizowanie na bieżąco działań na obecnych kanałach i wprowadzanie zmian w celu wzrostu konwersji,
przygotowywanie raportów oraz analiz z przeprowadzonych działań,
współpracę z poszczególnymi działami, głównie sprzedaży oraz marketingu.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
co najmniej od roku pracujesz w branży SEO/SEM,
posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii marketingowych,
jesteś nastawiony na ciągły rozwój, zdobywanie wiedzy i umiejętne wykorzystywanie wyciągniętych wniosków,
posiadasz praktyczną wiedzę w prowadzeniu kampanii oraz chętnie wykorzystujesz ją w codziennej pracy,
znasz język angielski na poziomie zaawansowanym,
bez problemu odnajdujesz się w Google Analytics.
Co oferujemy?
pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport),