inicjowanie i proponowanie rozwiązań usprawniających pracę Pionu SEO,
analizę trendów SEO,
wsparcie w rozwoju usługi SEO,
wsparcie merytoryczne,
obsługę kluczowych Klientów firmy.
Wymagania:
2 letnie doświadczenie w Agencji SEO lub pokrewne,
umiejętność samodzielnej analizy stron internetowych i weryfikacji profilu linkowego domeny,
doświadczenie w tworzeniu strategii link buildingu w oparciu o zewnętrzne i wewnętrzne źródła odnośników,
znajomość technologii webowych niezbędnych do samodzielnego wdrożenia zmian optymalizacyjnych,
doświadczenie w przygotowywaniu audytów SEO oraz wytycznych dla developerów,
doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu działań on-site, off-site,
umiejętność analizy efektów podejmowanych działań,
umiejętność korzystania z narzędzi m.in. Ahrefs, SEMSTORM, SENUTO, Screaming Frog, Google Analytics/Google Search Console, Google Tag Manager
znajomość najnowszych trendów SEO,
dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatu Google Analytics.
Co oferujemy?
pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub elastycznych formach dopasowanych do indywidualnych potrzeb,
możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
realny wpływ na rozwój firmy,
świetną atmosferę,
szkolenia,
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),