Specjalista ds. Content Marketingu


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę działań contentowych dla własnej grupy klientów (blogi, publikacje sponsorowane) – obejmujących planowanie, research, zamawianie treści, analizę, raportowanie prac, a także bieżący kontakt e-mailowy i telefoniczny,
  • samodzielną publikację artykułów blogowych na stronach klientów – w tym dbanie o ich jakość i spójność pod kątem dobrych praktyk UX, UI oraz SEO,
  • współpracę z copywriterami, a także podwykonawcami,
  • opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych usług do portfolio firmy,
  • współpracę z innymi działami w firmie,
  • realizację celów indywidualnych oraz zespołowych.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz doświadczenie w pracy nad obsługą projektów contentowych w internecie,
  • znasz HTML-a i CSS-a na poziomie podstawowym – warunek konieczny,
  • umiesz obsługiwać CMS-y (np. takie jak WordPress, Shoper, Presta lub inne) pod kątem publikacji treści i rozwiązywania podstawowych problemów z blogiem – wdrażanie tekstów, instalacja oraz prosta konfiguracja wtyczek, dokonywanie podstawowych zmian w szablonie,
  • rozumiesz rolę UX w publikowaniu treści w internecie,
  • dysponujesz podstawową wiedzą o SEO i optymalizacji treści w internecie,
  • korekta tekstów przychodzi Ci z łatwością,
  • myślisz analitycznie i szybko wyciągasz wnioski,
  • jesteś mistrzem planowania – zawsze pamiętasz o najmniejszych szczegółach, dlatego terminy i organizacja własnej pracy to dla Ciebie pestka,
  • umiesz pracować na długofalowych celach z zespołem,
  • lubisz samodzielność w podejmowaniu decyzji.

Ucieszymy się, jeśli:

  • masz swobodę w kontakcie z klientem – umiesz mu proponować konkretne rozwiązania,
  • czujesz się jak ryba w wodzie w formułach w Excelu i formatowaniu w Wordzie,
  • odnajdujesz się w pracy w otwartym zespole opartym na kulturze feedbacku, który wspólnie realizuje wiele projektów,
  • śledzisz trendy w internecie i znasz narzędzia, takie jak: Brand24, SentiOne, Unamo Social, WhitePress czy Linkhouse,
  • masz wykształcenie kierunkowe – dziennikarstwo, marketing internetowy, reklama, public relations itp.,
  • orientujesz się w świecie influencer marketingu.

Co oferujemy?

  • Pracę w firmie, której prestiż potwierdzają główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO – European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • zdobycie doświadczenia zawodowego, podnoszenia swoich kwalifikacji i ciągłego rozwoju w jednej z najlepszych agencji SEO w Polsce,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy – sam decydujesz, o której zaczynasz (pomiędzy 8:00 a 9:30)
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
  • szkolenia wewnętrze oraz dofinansowanie do szkoleń/kursów/studiów – wspieramy Cię w rozwoju Twoich umiejętności!
  • system kafeteryjny MyBenefit (w tym karta MultiSport dla Ciebie i osób towarzyszących),
  • prywatna opieka medyczna z Grupy Luxmed,
  • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i najbliższych,
  • eventy integracyjne.