Specjalista ds. Content Marketingu


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  •  obsługę działań contentmarketingowych – w tym ich planowanie i realizację,
  • zamawianie oraz dystrybucję treści dla własnej grupy klientów (blogi, marketing wizerunkowy, publikacje sponsorowane, e-PR),
  • współpracę z copywriterami, a także podwykonawcami,
  • opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych usług contentmarketingowych,
  • kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami,
  • analizę efektywności przyjętych strategii i raportowanie działań,
  • terminowość, a także jakość obsługiwanych usług,
  • współpracę z innymi działami w firmie,
  • realizację celów indywidualnych oraz zespołowych.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz minimum rok doświadczenia w pracy nad obsługą projektów contentmarketingowych,
  • nie boisz się korekty tekstów – przychodzi Ci to z łatwością,
  • masz lekkie pióro, więc co jakiś czas napiszesz ciekawy artykuł na Tensowego bloga,
  • myślisz analitycznie i szybko wyciągasz wnioski przy użyciu Google Analytics,
  • jesteś mistrzem planowania, dlatego organizacja własnej pracy to dla Ciebie pestka,
  • nigdy nie przegapiasz nawet najmniejszych szczegółów,
  • lubisz samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • czujesz się swobodnie w kontakcie z klientem – umiesz mu proponować konkretne rozwiązania,
  • umiesz pracować na długofalowych celach,
  • w formułach w Excelu i formatowaniu w Wordzie czujesz się jak ryba w wodzie,
  • odnajdujesz się w pracy w otwartym zespole, który wspólnie realizuje wiele projektów.

Ucieszymy się, jeśli:

  • śledzisz trendy w internecie i znasz narzędzia, takie jak: Brand24, SentiOne, Unamo Social, WhitePress czy Linkhouse,
  • masz wykształcenie kierunkowe – dziennikarstwo, marketing internetowy, reklama, public relations itp.,
  • dysponujesz podstawową wiedzą o SEO i optymalizacji,
  • masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami,
  • mówisz i piszesz po angielsku lub niemiecku – co najmniej na poziomie C1.

Co oferujemy?

  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.