przygotowywanie i opracowywanie treści na stronę internetową firmy,
opracowywanie treści komunikatów wewnętrznych i zewnętrznych we współpracy z zespołem,
przygotowywanie treści pod kampanie reklamowe i promocyjne webinarów i newsletterów,
przygotowywanie treści do materiałów handlowych i reklamowych,
przygotowywanie i opracowywanie ebooków, newsletterów we współpracy ze specjalistą ds. komunikacji i PR
zbieranie treści pod blogi firmowe.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
masz minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
Twoje dotychczasowe działania opierały się o marketing treści, copywriting lub komunikację,
masz doświadczenie w tworzeniu treści – potrafisz dobrze pisać, masz lekkie pióro,
doskonale znasz zasady języka polskiego, a Twoje teksty pozbawione są błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i językowych,
cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania.
Co oferujemy?
Pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),