Specjalista ds. Obsługi Klienta


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy,
  • telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z obecnymi Klientami Firmy,
  • koordynowanie kompleksowych strategii marketingu w Internecie dla Klienta,
  • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
  • obsługę reklamacji,
  • realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • administrację dokumentów (umów, aneksów itp.),
  • wykonywanie analiz i raportów,
  • współpracę z pozostałymi działami w firmie.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
  • działasz w branży SEO/SEM przynajmniej od 6 miesięcy,
  • potrafisz identyfikować potrzeby Klientów,
  • posiadasz praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
  • cenisz samodzielność w działaniu i dobrze organizujesz własną pracę,
  • lubisz pracę w zespole.

Co oferujemy?

  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
  • szansę na zdobycie wiedzy z branży SEO i e-commerce,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport),
  • eventy integracyjne.