telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z obecnymi Klientami Firmy,
koordynowanie kompleksowych strategii marketingu w Internecie dla Klienta,
przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
obsługę reklamacji,
realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
administrację dokumentów (umów, aneksów itp.),
wykonywanie analiz i raportów,
współpracę z pozostałymi działami w firmie.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego (warunek konieczny) i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
działasz w branży SEO/SEM przynajmniej od 6 miesięcy,
potrafisz identyfikować potrzeby Klientów,
posiadasz praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
cenisz samodzielność w działaniu i dobrze organizujesz własną pracę,
lubisz pracę w zespole.
Co oferujemy?
pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
szansę na zdobycie wiedzy z branży SEO i e-commerce,
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),