bieżącą współpracę ze specjalistami z zakresu marketingu społecznościowego,
bezpośrednią realizację umów efektywnościowych w modelach bazujących na konwersji,
analizę i ustalanie strategii na bazie statystyk ruchu i konwersji z Google Analytics,
analizę i optymalizację stron www pod kątem standardów SXO,
bieżącą współpracę ze specjalistami z zakresu kampanii PPC,
bieżące wsparcie i doradztwo w rozwoju biznesu klienta,
dbanie o szeroko pojęty wizerunek firmy i jej reputację w Internecie.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
min. 2 lata pracujesz w agencji interaktywnej,
posiadasz praktyczną znajomość HTML, PHP i CSS,
doskonale orientujesz się w obecnych trendach SEO,
od praktycznej strony znasz Google Analytics, Search Console, Google Tag Manager oraz aplikacje typu Senuto, Semstorm, ahrefs/majestic, SurferSEO i podobne,
potrafisz audytować strony i wdrażać zmiany optymalizacyjne,
lubisz analizować dane i wyciągać z nich odpowiednie wnioski,
jesteś samodzielny w ustalaniu i realizacji strategii poprawy konwersji,
charakteryzuje Cię otwartość oraz komunikatywność,
nieustannie myślisz o rozwoju! :)
Co oferujemy?
pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub elastycznych formach dopasowanych do indywidualnych potrzeb,
możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
realny wpływ na rozwój firmy,
świetną atmosferę,
szkolenia,
niezbędne narzędzia pracy,
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),