Specjalista ds. SXO


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • bieżącą współpracę ze specjalistami z zakresu marketingu społecznościowego,
  • bezpośrednią realizację umów efektywnościowych w modelach bazujących na konwersji,
  • analizę i ustalanie strategii na bazie statystyk ruchu i konwersji z Google Analytics,
  • analizę i optymalizację stron www pod kątem standardów SXO,
  • bieżącą współpracę ze specjalistami z zakresu kampanii PPC,
  • bieżące wsparcie i doradztwo w rozwoju biznesu klienta,
  • dbanie o szeroko pojęty wizerunek firmy i jej reputację w Internecie.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • min. 2 lata pracujesz w agencji interaktywnej,
  • posiadasz praktyczną znajomość HTML, PHP i CSS,
  • doskonale orientujesz się w obecnych trendach SEO,
  • od praktycznej strony znasz Google Analytics, Search Console, Google Tag Manager oraz aplikacje typu Senuto, Semstorm, ahrefs/majestic, SurferSEO i podobne,
  • potrafisz audytować strony i wdrażać zmiany optymalizacyjne,
  • lubisz analizować dane i wyciągać z nich odpowiednie wnioski,
  • jesteś samodzielny w ustalaniu i realizacji strategii poprawy konwersji,
  • charakteryzuje Cię otwartość oraz komunikatywność,
  • nieustannie myślisz o rozwoju! :)

Co oferujemy?

  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub elastycznych formach dopasowanych do indywidualnych potrzeb,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • świetną atmosferę,
  • szkolenia,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, MultiSport),
  • eventy integracyjne.