Specjalista ds. trade marketingu


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • kreowanie nowych kanałów pozyskiwania leadów dla działów sprzedażowych,
  • współpracę z menedżerami odpowiedzialnymi za sprzedaż,
  • przygotowywanie materiałów marketingowych, komunikacyjnych, reklamowych i promocyjnych,
  • opracowywanie materiałów handlowych – ofert i prezentacji na potrzeby działu handlowego,
  • współpracę z agencjami i podwykonawcami,
  • monitorowanie danych rynkowych, benchmarking,
  • raportowanie i ocena skuteczności prowadzonych działań.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • czynnie działałeś w zakresie marketingu handlowego,
  • realizowałeś działania wspierające wizerunek marki,
  • cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
  • znasz i swobodnie korzystasz z narzędzi analityki internetowej,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
  • w działaniu wykazujesz się inicjatywą,
  • lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania.

Co oferujemy?

  • Pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.