Krystian Wawrzyniak
Znaleźć swoje miejsce
Manager Działu Obsługi Klienta
Dotąd odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów, Krystian Wawrzyniak, zaczyna pracę w nowo utworzonym dziale Grupy TENSE – Pionie Obsługi Klientów.
Wraz z kolegami określa standardy obsługi, procedury, dba o kontakt z klientami i opracowuje strategie urentownień. Klientów przybywa, powiększa się także POK.
Krystian zostaje Liderem Zespołu. Teraz może w pełni rozwinąć nie tylko swoje zdolności obsługi klienta, ale również managerskie.
Jednak najtrudniejsze zadanie dopiero przed nim. Wkrótce po awansie na Lidera zostaje Managerem Pionu Obsługi Klienta. Ze zbioru indywidualności musi stworzyć zgrany zespół. Temperamenty ścierają się, oczekiwania rosną, trzeba ugasić niejedną burzę, ale POK zawsze trzyma się razem.