Konsultant ds. Obsługi Klienta


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • telefoniczną oraz mailową obsługę Klienta Firmy poprzez infolinię przychodzącą oraz wychodzącą,
  • opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy – bieżące wsparcie Klienta i odpowiadanie na pytania dotyczące współpracy,
  • wspieranie Klienta w technicznych aspektach dotyczących realizowanej dla niego usługi,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
  • realizację wyznaczonych celów sprzedażowych oraz wsparcie procesu sprzedaży poprzez rozszerzanie obecnych umów,
  • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
  • współpracę z pozostałymi działami w firmie.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
  • masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub po prostu lubisz rozmawiać przez telefon,
  • posiadasz praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
  • jesteś nastawiony na potrzeby Klienta,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
  • cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
  • lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania.

Mile widziane:

  • znajomość i doświadczenie w branży SEO/SEM,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Co oferujemy?

  • Pracę w firmie, której osiągnięcia potwierdzają między innymi główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO – European Search Awards 2021 i Global Search Awards 2020, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020 i certyfikat Google Partner Premier 2022,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.