telefoniczną oraz mailową obsługę Klienta Firmy poprzez infolinię przychodzącą oraz wychodzącą,
opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy – bieżące wsparcie Klienta i odpowiadanie na pytania dotyczące współpracy,
wspieranie Klienta w technicznych aspektach dotyczących realizowanej dla niego usługi,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
realizację wyznaczonych celów sprzedażowych oraz wsparcie procesu sprzedaży poprzez rozszerzanie obecnych umów,
przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
współpracę z pozostałymi działami w firmie.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub po prostu lubisz rozmawiać przez telefon,
posiadasz praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
jesteś nastawiony na potrzeby Klienta,
z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania.
Mile widziane:
znajomość i doświadczenie w branży SEO/SEM,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Co oferujemy?
Pracę w firmie, której osiągnięcia potwierdzają między innymi główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO – European Search Awards 2021 i Global Search Awards 2020, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020 i certyfikat Google Partner Premier 2022,
dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),