przygotowywanie strategii pozycjonowania stron internetowych,
samodzielną optymalizację kodu stron internetowych pod kątem wytycznych wyszukiwarek,
przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dot. optymalizacji treści,
kontakt z Klientem w kwestiach technicznych,
wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,
pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu różnych technik,
analizę i raportowanie efektów,
współpracę przy rozbudowie narzędzi i aplikacji wspomagających pracę,
aktywny udział w projektach dodatkowych prowadzonych w Dziale.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli charakteryzują Cię:
praktyczna znajomość HTML, PHP i CSS,
doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w pracy z Klientem (preferowane w agencji interaktywnej),
umiejętność szybkiej i samodzielnej nauki,
umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią (np. WordPress, Joomla),
znajomość popularnych skryptów eCommerce.
Mile widziane:
praktyczna znajomość Google Analytics,
znajomość SMARTY, JavaScript/Ajax, ASP.NET
Co oferujemy?
Pracę w firmie, której prestiż potwierdzają główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO – European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
odpowiednie przeszkolenie,
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy między godziną 8:00, a 9:30,
benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),