Specjalista ds. Obsługi Kluczowego Klienta


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • opiekę posprzedażową nad Kluczowymi Klientami Firmy,
  • telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z obecnymi Klientami,
  • koordynowanie kompleksowych strategii marketingu w Internecie dla Kluczowego Klienta,
  • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
  • obsługę reklamacji,
  • realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • administrację dokumentów (umów, aneksów itp.),
  • wykonywanie analiz i raportów,
  • współpracę z pozostałymi działami w firmie.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta w branży SEO/SEM,
  • możesz pochwalić się wiedzą z zakresu marketingu internetowego,
  • z łatwością potrafisz nawiązywać długotrwałe relacje biznesowe,
  • potrafisz identyfikować potrzeby Klientów,
  • posiadasz praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
  • znajdowanie nieszablonowych rozwiązań nie stanowi dla Ciebie problemu,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
  • cenisz samodzielność w działaniu i dobrze organizujesz własną pracę,
  • lubisz pracę w zespole.

Co oferujemy?

  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.